צביעה באקסטל ללא פשרות

בעת בחירת צבע החלונות שלך, חשוב לקחת בחשבון לא רק את המשיכה האסתטית המיידית, אלא גם את אורך החיים של הגוון. במפעל שלנו, נותנים עדיפות לשימור הצבע כדי להבטיח שהגוון שבחרת יישאר  במשך שנים רבות.באמצעות שימוש בצבעים איכותיים מבית AKZO NOBEL ו- UNIVERCOL ותהליך צביעה קפדני המבטיח עמידות בפני תנאי אקלים קשים וזיהום אוויר.

ארבעת עמודי התווך של תהליך הציור שלנו

  • תוך הקפדה על תקנים מחמירים, תהליך ההכנה שלנו מותאם לעמוד בתנאי האקלים הייחודיים של ישראל, ומניח בסיס חזק לעמידות.
  • אנו מקפידים על הנחיות היצרן כדי להבטיח יישום אופטימלי של הצבע, שמירה על עקביות ואיכות.
  • רק הצבעים המשובחים ביותר, הידועים בגמישותם ובאורך החיים שלהם, משמשים בתהליך שלנו.
  •  מערכת בקרת האיכות היעילה והאמינה שלנו מבטיחה שכל מוצר עומד בסטנדרטים הגבוהים שלנו, ומונעת בעיות כמו קילוף ודהייה לאורך זמן.

טכנולוגיה חדשנית ומתקנים מתקדמים

מפעל הצביעה החדיש שלנו  עומד בכל הדרישות ובסטנדרטים בינלאומיים. אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית להעברת צבע, מה שמבטיח שליטה מדויקת על עובי שכבת הצבע. דיוק זה עוזר למנוע בעיות נפוצות כמו סדקים ובועות.

לאחר הצביעה, הפרופילים עוברים תהליך ייבוש בתנור. שלב זה חיוני שכן ייבוש שאינו תקין עלול להוביל לפגיעה בצבע. הטכנולוגיה המתקדמת של התנור, שומרת על הטמפרטורות הנדרשות למשך זמן אופטימלי, ומבטיחה את עמידות הצבע.

צבע שמחזיק מעמד

בשמש העזה של ישראל ובתנאי הסביבה המאתגרים, דהיית הצבע מהווה דאגה משמעותית. לסוג הצבע תפקיד מכריע במאבק בבעיה זו. אנו מודדים את רמת הדהייה באמצעות "מבחן פלורידה" הקפדני, שמעריך את סיבולת הצבע לאורך זמן.

סיכום

באקסטל, אנו מחויבים לספק מוצרים שהם לא רק אסתטיים אלא גם עמידים במיוחד. על ידי שילוב טכנולוגיה מתקדמת, חומרים איכותיים ועמידה קפדנית בסטנדרטים בינלאומיים, אנו מבטיחים שהחלונות שלנו עומדים במבחני זמן וסביבה, ושומרים על יופיים ופונקציונליות לאורך שנים.

למידע מקצועי ורישום לניוזלטר

להצטרפות למועדון הלקוחות של extal בו תזכו להיות הראשונים להתעדכן בחידושים, באירועים ובתכנים המקצועיים של wicona ו extal מלאו פרטים: