בחירת חלונות ודלתות לבית

איך לבחור חלונות ודלתות

כשאתם מתכוננים לבחור חלונות ודלתות לביתכם כדאי שתעבדו בצורה מסודרת. בבניה חדשה או בשיפוץ ביתכם סביר מאד שמלווה אתכם איש מקצוע – אדריכל או מעצב פנים. תוכלו להסתייע בנסיונו והמלצותיו.

הדרך המומלצת בדרך כלל על ידי אדריכלים לבחירת החלונות והדלתות בנויה מהצעדים הבאים:

הכינו רשימת חלונות ודלתות אלומיניום

רשימת פתחי האלומיניום היא רשימה של דלתות וחלונות המיועדת לרכז את המידע וההחלטות הנדרשות מכם. תוכלו למצוא רשימה לדוגמה וכן דגשים לגבי הדרך בה תמלאו את הרשימה כאן באתר. רכזו את כל ההחלטות הבאות על גבי רשימת פתחי האלומיניום.

בחרו את סגנון העיצוב המועדף

בדרך כלל אנו בוחרים סגנון אחיד לכל הבית. עם זאת, אילוצים תקציביים או פתחים מיוחדים בגודלם או צורתם יכולים להכתיב עיצובים שונים לאזורים שונים.

בחרו את צורת הפתיחה לכל חלון ודלת

ישנן צורות רבות ואפשרויות רבות לפתיחה של חלונות ודלתות. השיקולים במקרים אלה הם של שימוש ואפשרויות ביצוע. דלת פתיחה על ציר צד אינה אפשרית למשל אם מנסים להעמיד לידה ספה וחוסמים אותה. לעומת זאת דלת הזזה אפשרית בהחלט במקרה כזה. עליכם לבחור ולהכיר את האפשרויות, היתרונות והחסרונות של שיטות הפתיחה השונות.

בנוסף להחלטות אלה יהיו החלטות נוספות כמו בחירת הגוונים, הידיות, התריסים וכדומה. אולם כל ההחלטות הבאות נגזרות מהבחירות הראשוניות האלה לגבי החלונות והדלתות.

למידע מקצועי ורישום לניוזלטר

להצטרפות למועדון הלקוחות של extal בו תזכו להיות הראשונים להתעדכן בחידושים, באירועים ובתכנים המקצועיים של wicona ו extal מלאו פרטים: